17 mars

Gurkan vilken king

17 mars

Många lag börjar med tränigngsmatcherna och suget blir bara större o större, men håller mig lugn. Om allt går som de ska så är det 5 månader kvar tills fotbollsskorna e på och jag rör en boll. För många känns 5 månader som en evighet men har man kul på vägen så går tiden snabbare än man tror.

Fan fick höra att en 93a Lasse Salmenranta också fick nått med korsbandet, hoppas att det inte är lika allvarligt brushan! <3

Träningen är ju igång, men det är inte så nicce att bara träna 2 gånger i veckan. Förhoppningsvis får jag öka på rehabiliterings träningen nästa vecka.

Får börja övningsköra nu efter alla operationer, aso ärlit fan..  Bil+Pinchi=Funkar inte ihop och kommer aldrig göra det! Därimot fick Pontus Gustavsson aka PG körkort häromdan, litet Grattis till han då (;

Ajaaa ska se Gööööörkan snart för han e så tööööng och imorgon äre CL lottning kl 12 i Biblan på Degeer aka Förenta Nationerna skolan!

// Mig

Kommentarer
Postat av: Don Tompaso

Vad menar du med "Bil+Pinchi=Funkar inte ihop "?

2011-03-17 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0