4 månader

Shit snart är de dax!

17 februari är de dax för andra och sista operationen, känns hur skönt som helst. På Torsdag den 17 Februari 2011 är det exakt 4 månader och 1 dag sen mitt korsband gick av. I början kändes det fucktup men nu, nu vet jag att jag kommer klara det här. Jag har inte skrivit på länge, för jag har inte suttit hemma o deppat. Eftersom mina muskler på höger ben har blivit mycket mycket smalare än mitt vänstra. Så har jag kört hård rehablitering, det kallas förberedande träning inför den sista operationen. Jag har gjort mycket sen jag släppte kryckorna, tiden har verkligen gått snabbt och jag har gjort massor! Men varje dag under dessa månader har jag dagdrömmt om att jag spelat fotboll ute på planen. Jag vet vad som väntar efter operationen och jag vet att jag kommer klara det.  Varje dag som går är en dag mindre tills de dax för min show hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0